Påskpyssel

Hej! 
Jag mår bättre nu men lite förkyld bara. Den här veckan är jag inne på vecka 36, en månad kvar till bf! Får se om det blir tidigare än bf eller samma dag eller övertid. Får hoppas att det blir lite tidigare för att jag är redan less..😐 Sover dåligt på nätterna, har svårt att ta på mig kläder, orkar inte promenera med Thea men tvingar mig själv alltid för Theas skull. 
Den här veckan har jag bara tagit det lugnt, promenerat med Thea i detta soliga väder, påskpysslat här hemma. 
Jag åkte till Erics jobb i måndags för att plocka några björkris, därefter satte jag dit fjädrar och falskägg på björkris, än så länge så har det gått bra för katterna, tur det! 
Jag har även köpt påskliljor på willys för 24kr och satte det på matbordet tillsammans med påsk godisskålet som jag fick av mamma. 
Jag är inte den typen som älskar att ha för mycket påskpyssel härhemma, bara lite känns okej. Jag har egentligen inte påskpysslat på 2-3 år trorjag, nu är jag gravid så nu vill jag göra något här hemma så därför fick det blev lite påskpyssel 😁 
Har ni påskpysslat därhemma också? 
Vad har ni för planer under påskhelgen?☺️
Kram (null)
(null)

Dagens händelse | |
Upp