Libero startbox

Hej! 
Allt bra med er? Allt är helt ok med mig, trött i kroppen. Magen blir bara tyngre och tyngre, jobbigt för ryggen. Inte lätt och böja ner för att ta på mig byxor, strumpor eller skor eller nånting. Man måste ta en stor andning innan, inte så lätt faktiskt. Jag längtar verkligen till att få använda vanliga kläder igen och inte har problem med att böja ner, kliva upp ur soffan eller sängen, magen är iväg hela tiden. #vecka34 
Men det mest jag längtar är till att få träffa vår lillpojke som finns härinne. ❤️
Idag har jag åkt till ica maxi för att hämta Libero startbox, det är en medlemgåva. Man kan beställa hem den när man är gravid, helt gratis! Men du får startbox från runt vecka 33 trorjag. Men ni kan redan bli medlem o ansöka om gratis box redan vid tidigare vecka och då är det bara och vänta tills man får sms att man kan hämta startboxen. 
I startboxen finns olika bra saker till både sig själv och även till bebisen. 
Självklart behöver man köpa lite mer saker själv på apoteket men det är bra saker man får av libero startbox så jag rekommenderar er att amnäla er och få gratis box! ☺️ 
Gratis saker kan ibland vara bra 🤗
(null)

(null)

 

Dagens händelse | |
#1 - - PvE:

Gratis är alltid bäst😉

Upp