Julafton

Hej! 
Förlåt för ett försenad inlägg! 
Jag, Eric och Thea åkte upp till Norrland, Sundsvall på lördag den 23 december, fick äntligen träffa familjen igen efter nästan 3 månader!! Fick även träffa min systerson första gången, jag smälte när jag såg honom, min lilla prins! 
Lördagskväll hjälpte jag mamma med lite julmat, därefter spelade vi bingolotto med faster och kusin. Tyvärr vann jag ingenting, som vanligt😞 
Sen var det söndag, julafton! Hade en mysig dag med systersonen och hela släkten. Första gången för Eric att fira jul tillsammans med min släkt, mysigt! Vi fick många bra och fina julklappar och god mat var det också! Var nöjd med julaftonen iallafall! 
På måndag var det lugn dag för oss allihopa, myste med systersonen som vanligt. Spelade schack med Eric och brorsan. Det var en mysig dag/kväll med familjen. Thea fick busa mycket i snö, hon är så galen i snö! Fanns ingen snö här i Örebro så hon fick passa på och busa i snö i Sundsvall. 
På tisdag åkte vi hem till Örebro, alltid lika jobbigt varje gång man åker från min familj. Mycket tårar...😭 men ja så är det, kan ingenting göra åt det.. 
så såg min helg ut i Norrland, rätt kort berättelse men ja.. hoppas ni har haft en bra julafton med era nära och kära! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Dagens händelse | |
Upp