Behåller bloggen

Hej på er alla fina människor! 

Eftersom det är så pass många som vill att jag ska fortsätta med blogg så då kom jag på en bra idé, jag kan fortsätta med att blogga, bara att jag inte lägger ut bilder på bebisen här, alltså bebisens ansikte kommer aldrig finnas med här på bloggen men ev bebisens kropp eller med suddigt ansikte om ni fattar vad jag menar. 😃 
Det var iallafall en glad nyhet! 

Nu är jag inne i vecka 38, mindre än 3 veckor kvar till bf. Var hos bm igår, allt ser fint ut med både mig och bebisen. Bebisen är 100% fixerad så nu är det bara och väntar tills han vill komma ut, håller tummarna att han kommer snart, innan bf då min kropp inte orkar mer😴 sömnlösa nätter, många toabesök, ont i kroppen, mest vid därnere då bebisens huvud är nära öppningen så han trycker ner mycket så jag får smärta direkt. 
Snälla kom ut, lilla Eric! 
Obs, han ska inte heta Eric som hans pappa, vi kallar honom för lilla Eric ibland bara 😉 
(null)

 

Dagens händelse | |
Upp