Vem älskar måndagar?

Hej! 
Jaha nu är det måndag igen.. jag hatar måndagar, jag antar att ni gör det också. Men vet ni vad?! Det har snöat under natten, så mysigt med vitt på marken!!😍
Jag vaknade kl nio men låg kvar i sängen ända fram till halv tio, sen klev jag upp och fixade rostad bröd med ost och te framför en film. Sen har jag dammsugit i hela lägenheten. Kollade runt i mobilen på olika hemsidor. Runt kl 15.00 fick jag sms av hjärtat att han måste tyvärr jobba övertid då han måste fortsätta med snöröjningen så vi kan tyvärr inte storhandla mat idag som vi brukar så jag fick åka in till Willys och handla middag till idag, storhandlar får vi göra imorgon istället. 
Efter Willys åkte jag och hämtade Thea på hunddagiset, alltid roligt att hämta henne, man får se hur lycklig hon blir när hon ser mig. 
När vi kom hem så ordnade jag middag direkt, var hungrig. Det blev lax i ugn med fetaost på med potatis och romsås till, mums! Och riven morötter också som sallad. 
Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt framför Shrek filmen och väntar på att hjärtat ska komma hem. 

Idag är jag inne i vecka 19, snart har halva av graviditel gått!❤️

Kram 
(null)

Dagens händelse | |
Upp