Ultraljud

Hej! 
Vaknade imorse kl halv 6 av spänningen och nervost inför RUL. Runt kl 7 åkte jag och Eric med varsin bil till mitt jobb och lämnade min bil sen åkte vi tillsammans vidare till Karlskoga, där hade vi RUL, egentligen skulle det göras i Örebro men fullbokade där så det fick bli i Karlskoga då dom samarbetar. 
Barnmorskan kollade hur lillen mår, hjärtat, urinblåsa m.m. Allt såg jättebra ut med 10 st fingrar och 10 st tår. Vi fick se vilket kön bebisen är. 
Det var så härligt att få veta könet, nu är vi redo att handla saker och fixa om barnrummet! Vi är lyckliga!
Efter RUL åkte jag till mitt jobb och Eric till hans. Jag jobbade från halv 10 till kl 14.30 ca, därefter åkte jag hem och tog en promenad med Thea sen blev det slappning i soffan vilket jag behövde efter en sömnlös natt! 
Vi har storhandlat också när Eric kom hem från jobbet sen lagade vi en god middag, tjockpasta med fläskfile och champojoner, mums! Kan skriva ner recept om det önskas! 
Nu ligger jag i sängen och ler stort av hur fantastiskt det är att vi har skapat en liten människa i magen som rör sig jättemycket och har tummen i munnen ibland. Längtar så mycket tills lillen kommer ut! Runt 22 april blir det. 😃 
Nu ska jag försöka sova! Natti 
(null)

(null)

 
Dagens händelse | |
Upp