Julbord

Hej! 
Igår och idag var jag ledig från jobbet eftersom jag hade plogat och sandat från tisdag på dagen tills onsdags morgon så fick vara ledig igår och vi hade julbord idag med jobbet på lunchtiden så därför var jag lediga två dagar i rad, det var skönt när jag behövde verkligen vila😃 jag har inte gjort speciellt mycket, städat här hemma då Thea tappade mycket hår nu när det är vinter🙄 
Idag på julbordet var trevligt och god mat, man blev mätt så att jag åt middag kl halv 7 på kvällen😆 
Imorgon ska jag tillbaka till jobbet fast bara halvdag sen är det helg. Ska nog handla sista julklappar i helgen och tvätta kläder tänker jag. 
Vad ska ni göra nu i helgen? Antar att alla har fullt upp nu i helgen då det är julafton nästa helg! 
Då vill jag önska er en trevlig helg!😃 

Såhär såg jag ut idag, ja jag vet att magen har vuxit! Är inne på vecka22 nu hehe. 
(null)

Dagens händelse | |
Upp