Förra vecka

Hej! 
Förra veckan har varit en händelserik vecka så att jag knappt hade tid med att blogga eller hade ingen ork heller. 
Så jag tänker passa på och skriva nu vad som har hänt förra vecka! 

Måndag den 9:e april
Jag vaknade ganska tidigt, kl runt halv 8. Ja det var för tidigt för mig! Tog en lång promenad med Thea, åt frukost och fixade mig, därefter hämtade jag Hanna från skolan runt halv 12, sen åkte vi till Lager157 och tittade runt lite sen åkte vi till PizzaHut och åt lunch där, därefter åkte vi hem till mig och bara pratade om allting. Det var mysigt att träffa Hanna igen efter ett tag! 
Och hon är också gravid! 6 veckor mellan oss! Spännande!❤️
(null)

(null)


Tisdag den 10:e april 
Jag tog en STOR risk att åka till Arlanda med tre tjejer för att överraskera Josefine som äntligen kom hem från Austarlien som hon har varit där sedan höstas. Jag kunde i princip föda när som helst men jag ville verkligen träffa Josefine innan jag föder så att hon fick se mig med stormage i verkligheten. 
För att vi träffades sist då var jag smal och bara i vecka 8 och hon skulle besöka Örebro nångång i maj/juni så hon missade att träffa mig när jag var gravid, därför tog jag risken att åka och träffa henne så hon fick se mig med stormagen! 
Vi åkte från Örebro kl 18.00 och framme runt 20.00. Josefines flyg landade kl 20.45 men hon kom äntligen ut till oss kl typ kvart över nio. Hon fattade först inte att det var vi som stod där för hon visste att hennes föräldrar skulle hämta henne. Det blev roligt att hon blev överraskerad, jag grät, kan skylla på graviditet humor haha! 
Vi pratade i runt 30-40 minuter sen måste hon fortsätta med resan hem till Härnösand med hennes föräldrar. Vilken härlig kväll! ❤️
(null)

Nu till den stora dagen! 
Lördag den 14:e april 
( Ungefär en vecka kvar till bf )
Jag och sambon vaknade kl 7 eftersom min bil måste besiktas kl 08.10, jag var så trött och kunde knappt komma upp ur sängen eftersom hade en städdag dagen innan och varit hos sambons föräldrar och hjälpte till med Louises bil så var hemma mycket sent. Men åter till dedär om besiktningen. Det blev godkänd men måste byta fönsterruta. 
Sen skyndade jag mig med att äta frukost, fixa present och sminka mig. Kl 10.00 hämtade jag en vän Moa som bodde en bit ifrån mig sen åkte vi till Stockholm för att ha babyshower för Hanna, hemma hos Hannas sambos syster. 
Babyshower blev jättefint och lyckad! Hanna blev överraskerad och grät, gulligt! 
Alla tyckte att jag var knäpp som offrade mig att köra till Stockholm när jag kan föda när som helst, men som sagt, allt för Hanna! 
Åkte från Stockholm runt kl 18.00 och kom framme kl 20.00, jag var så död när jag kommit hem, helt slut! För jag visste att jag har inga planer mer framöver efter babyshower. Det är skönt att nu kan jag bara vila och vänta tills lillen vill titta ut! 
Vilken vecka!❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

Dagens händelse | |
#1 - - PvE :

Ojoj du tog många risker men skönt att du har ändå haft det trevligt!!!😍👏🏻

Upp