Tisdag

Hej! 
Thea var hemma med mig idag från hunddagiset, hon är alltid ledig på tisdagar och fredagar. Vi vaknade kl nio men myste en stund i sängen sen drog vi ut och tog en kort promenad så att hon skulle få göra sina behov. Sen kastade jag in smustiga kläder till tvättmaskinen, därefter åt jag frukost framför TV. 
Runt kl halv tolv gick jag och Thea ut och tog en lång promenad, fick då smset av min arbetsgivare att vi skulle ha plogmöte kl 13. Jag skyndade gå med Thea och fixade mig snabbt sen åkte iväg till jobbet och hade möte tills kl 15 ungefär. Sen åkte jag hem och tog en kort promenad med Thea, sen väntade vi på att Eric skulle komma hem från jobbet, sen åkte vi till Willys och storhandla mat. Sen gjorde vi det vanliga: lagade middag, fixade matlådor, ute med Thea och duschade. 

Jag har tagit en beslut idag, att jag ska börja arbeta igen imorgon efter två veckors sjukskrivning då jag vill prova och se om jag kanske klarar jobba fram till 22 feb då går jag på graviditelpenning om jag ens får godkänd av Försäkringskassan men tror säkert det! Jag blir bara knäpp av att vara hemma och göra ingenting, så vill jobba igen men om jag inte klarar det så får jag tyvärr vara sjukskrivning heltid tills förlossningen. Men hoppas inte det😃 
Nu måste jag försöka sova inför första arbetsdag imorgon sedan två veckor tillbaka. 
Godnatt! 
(null)

(null)


Dagens händelse | |
Upp