Hörcentralen

Hej! 
Vaknade runt kl 10 och kände att min kropp inte är i bra form idag, smärtan vid bäcken och svanskotan men jag bet ihop och åkte till Hörcentralen vid USÖ för att fixa babylarm och fickvibration, jag gjorde det på förmiddagen för att det brukar vara mindre folk då. 
Blev förvånad att dom fixade dom grejerna ganska snabbt, jag trodde att jag måste vänta i några veckor för att få dom grejerna men nej jag fick dom samma dag, skönt! Då behöver jag inte åka tillbaka. Får hålla tummarna att babylarm funkar så att jag kan sova gott på nätterna när bebisen har kommit. Aldrig kul att vara vaken hela natten för att kolla om bebisen skriker 😉 
När jag blev klar med besöket så åkte jag till Willys och handlade lite gott inför helgen för att det är FREDAG imorgon! Nu slappnar jag av i soffan. 
Ha det gott! Kram
(null)

Dagens händelse | |
Upp