Naturreservat i Almby

Hej! 

Har ni alla haft en bra kväll igår? 
Jag hade haft jätteroligt igår, fick träffa många som jag inte har träffats på ett långt tag! 
Somnade kl två inatt och vaknade kl 11, fick ångest av att vakna så sent! 
Jag och sambon Eric bestämde oss att åka till naturreservat i Almby och tog en liten promenad runt och titta på kor och även Thea fick bada lite i vatten. Thea tyckte det var roligt att hoppa i vatten när Eric kastade träpinne i vatten och Thea sprang och hämtade pinnen, min söta Thea!❤ 
Därefter åkte vi till willys en snabbis och handla små saker. 
Nu tar jag det lugnt i soffan och ska snart ordna en god middag, det ska bli grillad kyckling med potatisklyftor och morötter i ugn och serveras med kall sås ( chips dipp sås, smaken av paprika och vitlök ). 
Ha en fortsättning trevlig lördag! 
Kram

Dagens händelse | |
Upp