Ullared

Hej! 
Lördags tidigt på morgonen, runt kl 04 åkte jag, sambon och Thea iväg till Ullared, framme runt kl 8 vid stugan som ligger ca 5 min från Ullared som sambons föräldrar har bokat till oss 4 personer, inkl mig, sambon och hans föräldrar. Stugan var hundtillåten, perfekt. Vi åt lite frukost och gick en kort runda med Thea sen åkte jag och Eric iväg till Ullared, skit mycket folk det var där som vanligt. Vi började leta efter babysaker, babykläder och lite kläder till oss själva. Vi blev klara med barnsaker kl runt 12-13, vi åt lunch i stugan o tog paus från Ullared. Vi gick tillbaka dit kl runt 16 och handla in det sista som tex julklappar och julsaker. Blev klara lite strax efter 18.00. 
Vi gick tillbaka till stugan och väntade på att Erics pappa skulle komma med pizzor, vi åt och njöt av det. Efter det tog vi en promenad med Thea och fokusera lite på stugbyn, väldigt stort. Gekåsby heter det trorjag. 
Vi somnade ganska tidigt, kl 22 kanske, vaknade kl runt 8 på söndags morgon, åt frukost och ute med Thea, därefter åkte vi hemåt mot Örebro. 
När vi kom framme så tog vi promenad direkt med Thea sen packade vi upp allt från påsen och klädde upp julgranen, mysigt söndag hade vi iallafall men det jobbiga var att jag hade ont i bäcken och revbenet..🙄 
Men än är vi inte klara med barnsaker men det handlar vi senare, 4 och halv månader kvar så vi hinner 😁 kram
(null)

(null)

(null)

(null)

Dagens händelse | |
Upp