Sjukskrivning

Hej! 
Nu är jag sjukskriven av mitt jobb i två veckor, klarar inte av att göra mina arbetsuppgifter då jag får smärta i ryggen och höfterna. Jag börjar få sömnproblem också, vaknar många gånger på nätterna och har svårt att sova. Därför är det bra att jag sjukskriver mig för att kunna ta hand om mig själv och fokusera på mig själv. 
Nu har en vecka gått, går in på sista veckan av sjukskrivningen, får se om det blir förlängning eller tillbaka till jobbet. 

Att vara sjukskriven är inte roligt men samtidigt skönt för mig. Jag har börjat städat barnrummet, gjorde i ordningen i garderoben.
Den 9 december ska vi åka till Ullared och handla saker till vår bebis. Det kommer bli så spännande! Längtar så mycket tills vi får se vår bebis i april. 
Den 28 november ska jag på ultraljud för att kolla hur bebisen mår, där får vi också veta kön. Blir så spännande! 
Många gissar på att det blir en flicka, vad tror ni själva? 

Fick dessa söta kläder från Louise och Amanda, underbart att det finns fina folk omrking mig!❤️
(null)

Dagens händelse | |
#1 - - Louise & Amanda :

Awww! 😍

Upp